Maatwerk
Een moderne telefooncentrale, en zeker het Multi Media Contact Center bestaat voornamelijk uit software. Deze software maakt het mogelijk om voor elk bedrijf op maat gemaakte ingangen te maken waardoor het contact center optimaal kan functioneren.
Dergelijke maatwerk oplossingen heb ik gemaakt voor uiteenlopende organisaties in verschillende branches in zowel bedrijfsleven als (lokale) overheid. De werkzaamheden kunnen variëren van het compleet configureren van een nieuwe installatie tot het toevoegen van een nieuwe ingang aan een bestaande configuratie.
Hieronder vindt u een aantal van de opdrachtgevers waarvoor ik in het verleden actief ben geweest:
Gemeente Utrecht, Provincie Gelderland, Reisorganisatie TUI, Reisorganisatie ScanBrit, RDW, Raad van State, Espria, Gemeente Den Helder, Amsterdams Uit Bureau, Postbus 51, Volker Wessels, Cito Benelux, ASN Bank, CSC, Generali Verzekeringsgroep, Brocacef, Heymans bouwbedrijf, Unit 4, Brezan, Alfa College, Hanze Hogeschool, Janssen Biologics, SVB, Volksbank, KvK, Connexxion, Crawford, Gemeente Apeldoorn, Philips Medical Best, PON Financieel Services, Rexel, Rijks Universiteit Groningen, SWIFT, SWS, TNT Benelux, Vereniging Eigen Huis, Vink, Vitae, Yvews Rocher, Viking Direct en DXC.